Registrujte se a získejte slevu ve výší 3%.

Obchodní podmínky

Výběr zboží

Zboží je rozděleno do různých kategorií podle druhu výrobku. U každého výrobku naleznete detail a popis s fotografií s možností zvětšeného náhledu.

Objednání zboží

Po dokončeném výběru produktů, vložte zboží do košíku, vyplňte jednoduchý formulář, ve kterém uveďte Vaší přesnou adresu a způsob úhrady a doručení, poté stačí pouze objednávku potvrdit. Tyto údaje jsou potřebné k včasnému vyřízení Vaší objednávky. Tyto údaje jsou zpracovány pouze v rámci internetového obchodu www.stinky.cz a nebudou nikdy poskytnuty třetím osobám.

Kupující má právo na stornování objednávky před jejím potvrzením. Po potvrzení se objednávka stává závaznou pro obě strany (jak pro kupujícího, tak pro prodávajícího). Po potvrzení objednávky vzniká mezi kupujícím a prodávajícím kupní smlouva. Po potvrzení objednávky Vám bude zaslán email o potvrzení objednávky (potvrzení bude zasláno na Vámi uvedenou emailovou adresu ve formuláři u objednávky). V den expedice obdržíte email ohledně odeslání zboží. Pokud budou v objednávce nějaké nesrovnalosti budeme Vás kontaktovat buď emailem nebo telefonicky (na Vámi uvedené telefonní číslo u objednávky).

Dodací podmínky

Zboží Vám bude zasláno způsobem, který jste uvedli v objednávce. Objednávky jsou expedovány v co nejkratším termínu. Prodávající si vyhrazuje právo na expedici zboží do 1-10 pracovních dnů dle dostupnosti Vámi vybraného zboží. Pokud je Vámi vybrané zboží skladem, expedujeme zboží obvykle na druhý pracovní den.

Vámi vybrané zboží je dopraveno na vámi vybranou pobočku Zásilkovny nebo přímo domů společnosti Zásilkovna a WEDO.

Dodání zboží zajišťujeme po celé České republice a na Slovensko. Náklady na dopravu zboží účtujeme dle sazebníku, který Vám bude automaticky připočten k objednávce. Sazebník dopravy naleznete v sekci DOPRAVA A PLATBA. Veškeré náklady na dopravu hradí kupující.

  • Osobní odběr:  osobní odběr je možný po předchozí telefonické domluvě na telefonním čísle 739 386 041 a to v Bohumíně. Při osobní odběru neúčtujeme žádné náklady na dopravu a platbu. Nelze platit platebními a kreditními kartami. 


Zákazník je povinen vždy zkontrolovat neporušenost původního obalu a pásky a obsahu zásilky při převzetí balíku od dopravce, za přítomnosti doručovatele nebo při vyzvednutí na provozovně. Podepsáním přepravního listu kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Pokud je shledaná závada (obsah dodávky není kompletní nebo je balík poškozen vinou dopravy atd.) kupující nesmí zásilku převzít a reklamuje jí přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s poškozeným protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě nám prosím ihned ohlaste a dohodneme se na dalším postupu. Na pozdější reklamaci vady (poškození zboží během přepravy, chybějící zboží v zásilce apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled a reklamace budou zamítnuty. U zásilky je vždy daňový doklad, záruční list a návod na použití výrobku v českém jazyce. V našem případě nahrazuje daňový doklad záruční list. Pokud bude některý z těchto dokladů chybět, neprodleně se nám ozvěte buď telefonicky nebo emailem.

V případě nepřevzetí zásilky platí kupující náklady na dopravu i v případě, že zásilku nepřevezme. Pokud nebudou tyto náklady uhrazeny, budou kupujícímu přičteny při následující objednávce v internetovém obchodě www.stinky.cz

Prodej a platba zboží

Prodejce je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu. Kupující se stává majitelem zboží po uhrazení daňového dokladu.

Platbu je možné uskutečnit:

  • Platba dobírkou: Nejčastěji používaný způsob platby při doručení přepravní společnosti. V tomto případě obdržíte potvrzení převzetí hotovosti od pracovníka této společnosti. Daňový doklad bude přibalen v zásilce.
     
  • Platba bankovním převodem z účtu: expedování zásilku bude provedeno až po připsání celé částky na náš bankovní účet. Pro urychlení expedice zásilky nám můžete na email zaslat potvrzení o platbě.
  • Online platba kartou VISA nebo MasterCard, expedice objednávky proběhne po připsání celé částky na náš bankovní účet.
  • Hotově při osobním odběru

  • Nákup na splátky COFIDIS : https://www.stinky.cz/nakup-na-splatky/
     

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím vzniká po potvrzení objednávky.

Při uzavření kupní smlouvy na dálku ( v našem případě při nákupu v internetovém obchodě) má kupující podle občanského zákoníku právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14-ti dnů od převzetí zboží.

Při rozhodnutí o odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, platí tyto podmínky:

  • Kontaktuje nás telefonicky nebo emailem o tom, že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo faktury se jménem a příjmením a domluvíme se na dalším postupu.
     
  • Ke zboží je potřeba doložit originální  doklad  o koupi.
     
  • Zboží musí být nerozbaleno v nepoškozeném obalu, nesmí být znečištěno a musí být kompletní bez známek užívání a v originálním obalu.
     
  • Zboží pošlete zpět do 14-ti dnů na uvedenou adresu Jan Holeš, Svatopluka Čecha 1074, 73581, Bohumín.
     
  • Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, neručíme za ztrátu zboží během přepravy. Zboží neposílejte na dobírku, takto zaslané zboží nebude přijato.
     
  • Zboží musí obsahovat průvodní dopis s Vaším jménem a příjmením, telefonním číslem, emailem a číslem Vašeho bankovního účtu, na který Vám odešleme hotovost za vrácené zboží.
     
  • Při výměně či vrácení zboží jsou zákazníkovi účtovány dle zákona všechny skutečné vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží (poštovné, výměna poškozeného obalu apod.) a v případě, že vyžadujete vrácení hotovosti složenkou, také sazba dle ceníku České pošty. V případě vrácení peněz převodem na Váš bankovní účet není účtován žádný poplatek.
     
  • Tento nárok na vrácení zboží  bez udání důvodu zaniká, pokud bylo zboží upravováno podle přání zákazníka.
     
  • Zákazník hradí veškeré náklady na dopravu zpět prodávajícímu.
     
  • Při splnění všech uvedených podmínek pro vrácení zboží bude hotovost odeslána složenkou nebo bankovním převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 14-ti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporujícího s výše uvedenými podmínkami se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.
     
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady kupujícího.
     

Stornování objednávky ze strany prodávajícího

Vyhrazujeme si právo na stornování objednávky nebo její části  v případě, že se zboží nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazně změnila cena od dodavatele tohoto zboží nebo je Vámi vybrané zboží dlouhodobě nedostupné u našeho dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete ihned informování o této situaci za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatil cenu za toto zboží, bude Vám tato částka vrácena zpět a to v nejkratším možném termínu.

Stornování objednávky ze strany kupujícího

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu před závazným potvrzením objednávky. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené dodací podmínky. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo úhrady škody, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava apod.

Reklamační řád

  • Pokud se rozhodnete reklamovat zboží zakoupené u nás kontaktuje nás na uvedeném telefonním čísle 739 386 041 nebo emailem (musíte uvést vaše jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, email a název reklamovaného zboží) a dohodneme se na dalším postupu.
     
  • Za situace kdy je zboží odesíláno kupujícím zpět prodávajícímu z důvodu reklama se kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránicího obalového materiálu vyhovujícímu nároku přepravy daného zboží a označí zásilku danými symboly.
     
  • Náklady na zaslání zboží hradí zákazník. Odeslané zboží posílejte doporučeně a pojištěné (neručíme za ztrátu zásilky během přepravy). Neposílejte na dobírku, takto zaslané zboží nebude přijato.
     
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Po uplynutí této lhůty. Po uplynutí této doby se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou závadu.
     
  • Prodávající po řádném opravení zboží, vyzve kupujícího k vyzvednutí zboží nebo zašle zpět kupujícímu přepravní společností.
     
  • Nárok na uplatnění reklamace nevzniká v případě neodborné montáže nebo neodborném uvedení zboží do provozu, při neodborném zacházením se zbožím a při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci. Reklamace dále nevzniká, pokud je zboží mechanicky poškozeno spotřebitelem.
     
  • Pokud byla reklamace neoprávněná ( viz předcházející bod), účtuje prodávající kupujícímu náklady na dopravu.
     

Ochrana osobních údajů

Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých osobních dat.

Osobní data Kupujícího jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným dalším subjektům. Slouží výhradně k realizaci nezbytných účetních operací, zaúčtování platby za nakoupené Zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci mezi Prodávajícím a Kupujícím.

1. Osobní údaje kupujícího jsou zpracovávány dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále také jen GDPR. Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozsahu: jméno a příjmení, adresa (pro doručení), IČO, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

2. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, v svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

3. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány pouze prodávajícím nebo jím určeným zpracovatelem. Třetím osobám bude umožněn přístup k osobním údajům zákazníků pouze v případech stanovených platnou právní úpravou (zejména v průběhu správního či trestního řízení, ochrana práv spotřebitele, v případě doručování zboží Českou poštou). V případě, že bude zboží doručováno kurýrní společností, Vaše osobní údaje (v rozsahu jméno, příjmení, dodací adresa, telefon, e-mail) budou poskytnuty - dopravci zvolenému kupujícím.

4. Osobní údaje bude prodávající zpracovávat v souladu se zvláštními předpisy. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

5. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

6. V případě, že se kupující domnívá, že prodávající nebo zprostředkovatel provádí zpracování jeho osobních údajů v rozporu se zákonem, může požádat prodávajícího nebo zprostředkovatele o vysvětlení.

7. Kupující má zejména právo svůj souhlas s poskytnutím svých osobních údajů pro marketingové účely kdykoliv písemně změnit či odvolat, a to elektronicky nebo písemně na adresu prodávajícího. Kupující má právo mimo jiné na opravu nepřesných, neúplných a neaktuálních osobních údajů, na informace o seznamu osobních údajů, které o jím prodávající zpracovává a další práva uvedená v nařízení GDPR.

8. Prodávající jako provozovatel informačního systému uvádí další informace ohledně zpracování osobních údajů ve zvláštní sekci uvedené na webové stránce.

 

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce.


Závěrečná ustanovení

Kupující souhlasí s obchodními podmínkami při závazném potvrzení objednávky. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchodní případy uzavírané mezi www.stinky.cz ( firmou Stinky – Jan Holeš Svat. Čecha 1074, 73581 Bohumín, IČ: 04856023) a kupujícím. Kupujícím se rozumí fyzická i právnická osoba. Právní vztahy obou smluvních stran  vzniklé na základě uzavřené objednávky se řídí v případě fyzické osoby ustanoveními občanského zákoníku, v případě právnické osoby, obchodním zákoníkem. V závislosti na změně příslušných právních norem a obchodní politice si vyhrazujeme právo obchodní podmínky měnit. Každý kupující je povinen seznámit se s obchodními podmínkami před zahájením nákupu.

Příjemný nákup Vám přeje celý tým Stinky.

Zpět do obchodu